synoronews

Ένα κομμάτι της ψυχής μου, είναι πάντα δικό σου

Πέρασαν χρόνια κι ακόμα περιμένω την ανάσα σου να κόψει στα δύο την ψυχή μου. Πέρασαν χρόνια κι ακόμα περιμένω ένα θέλω σου να οργώσει τ...

Πέρασαν χρόνια κι ακόμα περιμένω την ανάσα σου να κόψει στα δύο την ψυχή μου.
Πέρασαν χρόνια κι ακόμα περιμένω ένα θέλω σου να οργώσει την προσμονή μου.
Πέρασαν χρόνια κι ακόμα ξεγυμνώνω την λαχτάρα μου στο κορμί σου.
Πέρασαν χρόνια κι ακόμη κρεμάω τις λέξεις μου στο στόμα σου.
Για σένα μιλάνε, για σένα φωνάζουν, για σένα μαρτυράνε την κραυγή μου.
Κι είναι στιγμές που δεν θέλω λόγια,.
Θέλω την ανάσα σου να διασχίσει το κορμί μου,
θέλω μια κόλαση κι ένα παράδεισο να διαλύσει το μυαλό μου.
Ένα κομμάτι μου θα είναι πάντα δικό σου.
Είναι όλο αυτό που μ’ έκανες να νιώσω, είναι αυτό που μ’ έκανες να αγαπήσω.
Είναι αυτό που θα ξυπνάει μαζί σου κάθε πρωί, είναι αυτό που θα μυρίζει τ’ άρωμά σου.
Είναι αυτό που θα μπαίνει μέσα στο κορμί σου και θα γδέρνει τον πόθο σου,
είναι αυτό που θα ρέει στο αίμα σου, που θα βράζει μέσα στις φλέβες σου.
Είναι αυτό που θ’ ακουμπάει πάνω στα χείλη σου και θα σου αφήνει τ’ όνομα του έρωτά μου.
Είναι το κομμάτι που θα μείνει αιώνια δικό σου.
Θέλω να ζωγραφίσω ένα κατακλυσμό των ματιών μου επάνω σου καθώς θα περνούν τα χρόνια, γιατί δεν υποτάσσεται η λογική,σ’ αυτό το πάθος.
Έχει χυθεί μέσα στις αισθήσεις μας, έχει κολυμπήσει μέσα στις φλέβες μας.
Πάντα θα σ’ αγαπώ και πάντα θα περισσεύει ένα μέρος της ψυχής μου για να στο λέει.
Είναι που σε λατρεύω γαμώ το κέρατο μου και όταν σε βλέπω, γεμίζει η ψυχή μου ουρανό.
Γεμίζει φεγγάρια, αστέρια που πετάνε και πέφτουν, γεμίζει μάτια που όταν σε κοιτάνε καίνε.
Μακάρι να μπορούσες να δεις μέσα απ’ τα μάτια μου για να δεις με τι γεμίζει η ψυχή μου κάθε φορά που σε βλέπω, που σε νιώθω, που σε κρατάω, που σε χαϊδεύω.
Γιατί διψάμε ο ένας για τον άλλον τόσο θα μου πεις;

Γράφει η Ηρώ Αναστασίου

Πηγή : loveletters.gr

Related

blog 5422618688946692292

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -